Monster Evolution – hubení lidstva
Monster Evolution
Platforma: Freeware
Výrobce: Nob Studio
- Grafická stylizace
- Hraní za „ty zlé“
- Brzy nastupuje nuda
- - Podvyužitý systém evoluce
- Podvyužitý systém evoluce
- Podivný fullscreen
Šipky pro pohyb, Mezerník pro útok/pojídání
monsters_evolution_poster
Jak to tedy vypadá? Ovládáte potvoru a pochodujete ulicemi. Město je rozděleno na několik výškových úrovní, mezi kterými můžete přeskakovat. Zpočátku pojídáte civilisty a tak sbíráte body, s prvním evolvováním se ale dostaví vojáci. Nejprve budete čelit chlapům s puškama, později se dostaví i tanky a letecká technika.
Na začátku dostanete na výběr tři typy stvůr. Dvě z nich jsou odsouzeny pochodování po zemi, alebrž neumějí létat, byť mohou lozit i do vyšších výšek a svou velikostí později zaplácnou půl obrazovky. Zdaleka nejefektivnější je ovšem hraní za potvoru létající, která nejen že je osvobozena od palby tanků, ale může efektivněji ničit i armádní vrtulníky a vzducholodě, o větším výběru civilistů k zakousnutí nemluvě.
Teoreticky by Monsters Evolution měl nabízet tři odlišné herní postupy, ale v praxi má smysl hrát spíše za létající kreatury. Ty pouze pochodující sice naberou více hitpointů, ale ze hry se stává pouhé pochodování ze strany na stranu a masakrování člověků. Bohužel, jak jsem naznačil už dříve, celý koncept je poněkud podvyužitý a v důsledku vlastně nepříliš zábavný. Kterýkoliv ze sympatických nápadů prostě není podle mého dotažený do konce, a to včetně samotného nápadu hraní za „ty zlé“. Když se nad tím zamyslím, pravděpodobně bych v Monster Evolution mnohem raději pilotoval bojový vrtulník zoufale se snažící sundat bossáckého dinosaura, než abych ovládal toho hopsajícího dinosaura.
K čemu je ve hře prvek evoluce, když stejně můžete libovolně evolvovat z humanoida na dvouhlavou slizku a pak zase do trojhlavého draka? A vůbec – devastace města je zcela sterilní a omezuje se jen na požírání civilistů, vojáků a strojů. Žádné zbořitelné stavby nečekejte.
Hodnocení “mírný nadprůměr“ většinou znamená pětiminutovou jednohubku, a tak je tomu i v dnešním případě. Stačilo si více pohrát s designem (jediné!) mapy, se schopnostmi jednotlivých vývojových linií, a mohla na světě být vysoce kvalitní záležitost. Takhle tu máme ale jenom důkaz toho, že lidi z Nob Studios umějí zajímavě kreslit.Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 27 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...
Prodej rodinného domu, 48 m2, Brno, ul. Kamenná čtvrť
Kamenná čtvrť, Brno - Štýřice
2 500 000 Kč