Poté, co si v menu zvolíte svého favorita na čtyřech kolech, je možné vydat se přímo do akce. Ostatně rozdíly mezi auty jsou minimální a výhradně vizuální, což je možná trochu škoda. Kdyby totiž tvůrci trochu zapracovali na RPG prvcích, byl by celkový dojem jistě ještě o pořádný kus lepší. Hra samotná je pak rozdělena do několika na sebe navazujících levelů, v nichž nejde o nic jiného než úspěšně dorazit až na samotný konec a dosáhnout nejlepšího času. To ale nebude vůbec snadné, terén je totiž značně kopcovitý a hlavně nepravidelný, takže malé vyvýšeniny budou střídat prudké sešupky dolů a při následném nepříjemném stoupání vám hlavu zamotá kupříkladu několik větších kamenů, jež se taktéž staví do cesty. Ani tím výčet prvků, z nichž je level složený, nekončí. Na trase se vám vyskytnou také tunely, v nichž auto na malý okamžik snad ani nevidíte. Pak je trasa rovněž tvořena rovnými deskami, po nichž se můžete s autem konečně při klesání bez váhání rozjet. Obzvláště zrádné jsou mezery mezi plošinkami a jak každého virtuálního řidiče podobného stroje jistě napadne, tuto překážku je možné překonat pouze přeskokem, což je manévr vhodný zejména pro pokročilejší řidiče.
Na mnoho popsaných akcí vám ale tradiční jízda stačit nebude. Terén vám totiž nedává prakticky příležitost se rozjet. V této chvíli přichází ke slovu nitro, jehož ukazatel je v pravém horním rohu. Zmáčknutím mezerníku jej dočasně zapnete, což vám podstatně zvýší výkon stroje a pomůže k většímu zrychlení.
Alespoň pár negativních slov je nutné zmínit v souvislosti s grafickým zpracováním. U toho se tvůrci tradičně snažili nacpat tři rozměry za každou cenu a to mnohdy dosti nešťastně. Zboku viděná 2D trať by vzhledem k omezenému pohybu pouze zprava doleva splnila naprosto totožný cíl a ještě by to možná vypadalo lépe. A tak je v celkovém měřítku možné pochválit snad akorát měnící se povrchy.