Jedná se o projekt vytvořený v Gamemakeru, který má nejspíše budit vzpomínky na herní minulost. Tomu odpovídá neskutečně barevná obrazovka s rozkostičkovanými okraji. Jako výtku to rozhodně neberte, jako k celku totiž nelze mít výhrad téměř ani k technickému zpracování.
V Pandaland nás tedy čekají celkem čtyři levely nabité arkádovou hratelností a vyšperkované akčními momenty. To v praxi vypadá asi tak, že zatímco hopsáte po okolí, budete se muset zhruba na každém druhém kroku vypořádat s nepřáteli. Těch je v herním prostředí dokonce vysoko nad rámec a tak s celou řadou ani nepřijdete do styku, pokud samozřejmě nebudete chtít. Některé části obrazovky jsou vesměs dobrovolné, můžete si jimi uměle prodloužit herní dobu a nasbírat trochu vyšší skóre. Abychom nebudili špatný dojem, nejedná se o žádnou nelinearitu v pravém slova smyslu. Jen zkrátka máte většinou na výběr třeba ze dvou plošinek, po kterých projít a na té druhé je možné věci vysbírat také a nebo se rovnou hnát kupředu.
Protivníci jsou různorodí a co je zajímavé, vždy jsou spojeni s tématikou prostředí a to samé platí o sbíraných bonusech. Díky tomu v prosluněných exteriérech budete sbírat zmrzlinu, zatímco v hospůdce to bude půllitr piva. A zde se třeba jako protivníci objeví tanečnice, zatímco venku vás bude otravovat nepříjemný hmyz. A právě tato promyšlenost je to, co je na projektu nutné vyzdvihnout především. Tvůrci v tomto ohledu projevili obrovskou invenci a pokud je v recenzi zmíněno, že s každým levelem přichází vizuálně odlišný zážitek, v tomto případě je to myšleno do posledního puntíku.
Navíc ani hratelnost na tom není nejhůř a co jí nelze odepřít, to je vysoká svižnost. Ani na moment se nezastavíte, stále jsou vám servírovány nové podněty a na ty musíte bleskově reagovat. Již za skoku je nutné se orientovat na blížící se hrozbu nepřátel a tak to jde stále dokola. Zkrátka dobře odvedená práce, jen škoda krátké herní doby.