Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Priority: Survive – strategická pecka

Do rukou se nám dostává další real-time strategie - tentokrát ještě lepší, než v případě Bos Wars. Několik let vyvíjený počin slovenského týmu Distortum, vyprávějící o válce mezi třemi znepřátelenými frakce, se může v profesionalitě směle rovnat i komerčnímu Red Alertu…!
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Falcon

13. 2. 2009 18:03
K ničemu!!!

Možná myslím až příliž pragmaticky, ale co dělat s hrou, která nejde hrát? Kdybychom měli definovat slova " vysoká obtížnost ", přijdeme pravděpodobně k výsledku, že za vysokou obtížnost hry lze považovat tu, kdy je postup hrou za normálních chodmínek složitý ať již z důvodů nadnesenosti obtížnosti logických úkolů stavěných před hráče, tak z důvodů přílišné "síly" protivníků atd. Jak se ovšem vypořádat s hrou, kde je možnost průchodu a pokoření hry hráčem vyloučena? Vysokou obtížnost lze kompenzovat např. více možnými cestami, či nějakým taktickým aspektem, díky němuž se hra stane "hratelnou". Nic takového ovšem v této kupě hnoje, která se odvážně zve hrou není!

0 0
možnosti

Raynor

14. 2. 2009 9:31
Re:

Obtížnost je velmi subjektivní, pro mě jsou obtážností nehratelné třeba platformery nebo hardcorovější arkády, které ale evidentně plno lidí miluje. Pointa je, že u Priority: Survive hratelná je, jenom ji její přílišná obtížnost škodí v dynamice. Není to IMO dobře, ale taky to IMO neznamená, že je ta hra "k ničemu" - zvláště když se podíváš, jaké jiné freewarovky vycházejí...

0 0
možnosti

Falcon

13. 2. 2009 17:53
K ničemu!!!

0 0
možnosti

kwaz

25. 1. 2009 19:28
kjwaz

newim jak udelat druhou misi,jak se dostat na ty co me kilujou seshora?neviiim NEED HELP(Y)

0 0
možnosti

c 2

23. 12. 2008 17:38
Jak projit 3 ti levl

Nemohl by my nekdo rict jak projit 3ti level prosim

0 0
možnosti

tomas

9. 12. 2008 18:13
supr

Neni potřeba čekat na regeneraci v té chdící misi. DObré je poničit budovi a tím naexpit a kolem toho brouka prostě proběhnout (vylákat a pak se to dá bez problémů) jen běžet a vyhýbat se věžím

jen mě mrzí, že tam je jen pár misí :(

fakt dobrá hra a mazec je, že se to nemusí ani instalovat velikost je jen 60MB

myslím, že tvůrci by měli dostat pochvalu: Díky R^

0 0
možnosti
O

o.kostal

7. 12. 2008 13:29
nesnasim "chodici" mise

vylozene je nesnasim, nechapu proc je vsude cpou, nuda na n-tou

0 0
možnosti

Juraj

7. 12. 2008 12:57
Re: regenerace

No ja som v tych misiach nikdy na regeneraciu necakal. Skor co pomaha, je nicit nepriatelske budovy, na ktorych vojaci ziskaju skusenosti a teda lepsiu palebnu silu.

Co sa tyka superchrobakov, tak taktika je poslat na nich auticka a nie vojakov, a ked vojakov, tak ich treba rozptylit (je na to aj klavesa/tlacitko).

A dalsia vec je, ze v chodiacich misiach netreba znicit celu mapu, staci ist cestou najmensieho odporu.

0 0
možnosti

Ladislav Loukota

7. 12. 2008 14:20
Re:

Pokud se vydám cestou nejmenšího odporu, tak ale nezískám pro vojáky zkušenosti, že ano :-) Já neříkám, že to nejde dohrát, jenom, že je to zbytečně náročné a po chvíli se zábavnost snižuje. Pokud se mi voják regeneruje 1HP/10 sekund, tak prostě matematika říká, že budu muset na regeneraci 90HP patnáct minut čekat. A chodící mise v RTS by IMO neměly vyžadovat postup metodou Save-Load, jako v Comandos.

0 0
možnosti

Duke John

7. 12. 2008 11:33
Starcraft a medic

Ja ti s tim medikem moc nevim. Jestli si dobre pamatuju tak ten byl az v BroodWaru, a v klasickem SC byli chodici mise, kde sem musel setrit kazdeho vojina...

Nevim jestli je to prace level designeru, ktery by meli v ramci modelu te ci one hry misi nadizajnovat tak aby se postavani nestavalo beznou soucasti. Vetsinou to ovsem znamena ze hrac dela neco spatne, kdyz mu to jde tak ztuha.

0 0
možnosti

Ladislav Loukota

7. 12. 2008 14:08
Re:

Pravděpodobně ho ale do toho Brood Waru nepřidali bezdůvodně...

Game designer designuje hru (píše dokument co a jak má být), level designer dělá "jenom" kola. ;-)

0 0
možnosti

Earl

6. 12. 2008 12:30
regenerace

no nevím, ve Warcraftu 3 jsme na regeneraci jednotek v chodících misích čekali úplně stejně, a nevzpomínám si, že by to bylo vytýkáno

0 0
možnosti

Ladislav Loukota

6. 12. 2008 13:36
Re:

To nevylučuju, Warcraft 3 jsem hrál asi 10 minut. Pokud v něm taky musíš na půl hodiny (bez přehánění) s vojákama tábořit, než se všichni zahojí, tak to je stejně dementní, jako v Priority: Survive...

Nikdo nepotřebuje hrát misi čtyři hodiny jenom proto, že game designeři zapomněli implementovat jednotku medika (který by navíc vnesl další jiný prvek do chodících misí).

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii

10. ledna 2019

Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...

Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou

4. ledna 2019

V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...

Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství

14. prosince 2018  14:43

Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...

King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí

12. prosince 2018  14:35

Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...