Autor Road Racer se zkrátka rozhodl k takové menší výzvě a využil nástroj pro tvorbu adventur k projektu, ke kterému očividně není AGS stavěno. A i když by to asi málokdo čekal, dopadlo to relativně dobře a nám se tak dostává do rukou ne úplně klasická, ale dobře hratelná závodní hra. Jak je vidět z obrázků, jedná se o hru, na kterou budeme nazírat z ptačí perspektivy. Usednete k virtuálnímu volantu auta vhodného do terénu a také proto se většinu času nebudete pohybovat po silnici, nýbrž po skalnatém a vyprahlém terénu.
Čím se projekt liší od klasických simulátorů, to je fakt, že nebudete projíždět celé okruhy závodů a to třeba i několikrát. Místo toho jsou pro vás nachystány krátké úseky, které ujedete maximálně v čase jedné minuty. Ostatně čas hraje poměrně důležitou roli a je to právě on, který bude rozhodovat o tom jak jste na své misi úspěšní. Pro každý úsek, na který se vydáváte, je tedy stanoven časový limit a to délky odpovídající zvolené obtížnosti. Ty jsou klasicky tři a začátečníkům rozhodně doporučuju tu nejnižší. Poté se není problém pohnout výše a navíc můžete ještě obtížnost zvyšovat třemi dalšími volbami. První z nich znamená, že se vás bude vlastně omezovat jen a pouze časový limit. Druhá volba přidává navíc přenos velmi důležité bomby, která může trpět vašimi necitlivými nárazy nebo stačí i nájezdy mimo trať. Po celou dobu se vám tak počítá procentuální poškození a ze hry tak můžete být vyloučeni nejen nedodržením limitu, ale také pokud míra poškození přeroste určitou míru. Posledním ztížením jsou překážky v podobě pneumatik umístěných v zatáčkách a podobně. Vyhnout se jim a zvládnout to v předepsaném čase, to již chce dostatečně zkušeného řidiče.
I když bych to já osobně nečekala, experiment dopadl docela dobře a i na adventurním enginu se podařilo vytvořit docela obstojnou závodní hru. Stěžovat si příliš nelze ani na fyzikální stránku, která je zkrátka pro freewarový počin dostatečná.