Diskuze
Co říkáte na Trojskou Válku a tým Gamers Reality Software?
Děkujeme za pochopení.
CORN
Sam jsem hru hral, a je pravda, ze tam je trochu neprimerene bugu... :). ale nekdo, kdo naprogramuje neco takoveho v tomhle jazyce si zaslouzi poklonu, vysledna hra neni spatna (jde o to, jak se na to kdo diva), spise meli autori udelat neco jako ""Unos Troja"", a pak treba po poradnem betatestu vydat samotnou ""Trojskou valku""...
Norman
bleh
Jazyk VB je jednoduchý (jak již z názvu vyplívá), sám v něm dělám, takže vím, co obnáší. A co se týče tvorby v TrueVision pak je to ještě jednodušší než samotný VB... TrueVision zvládne každý průměrný programátor za týden občasného studia.. Proto autoři Trojské Války mou poklonu nemají..Mike
nic moc
kdyz jsem na zacatku cetl novinky o pripravovane strategii tesil jsem se jaka bude, hned me to preslo jakmile jsem ji spustil, opravdu to zas tak vydarene dilko nebylo, na prvni projekt mozna ale i takSmilleME
Vaše nadřazenost
Tak jsem si přečetl tento rozhovor a nestačil jsem se divit.
Proč pořád mluvíte takovým nadřazeným tónem a fňukáte, že někdo napsal recenzi na vaši hru, tak jak ji viděl on(a v podstatě tak, jak ji vidí většina lidí).
jinak mi nedá nezareagovat na tyto věty : ""My jsme měli hru nachystanou tak, aby byla hotová včas, a to prodloužení spíše pomohlo konkurenci a nám ublížilo"". Já osobně bych si nedovolit tuto hru vydat ani jako betaverzi.
""Konkrétní představy máme, jsme více méně domluvení na 3D hře podobné GTA Vice City, ale ne zaměřené přímo na mafii a trestné činnosti. "" Uvědomte si, jak jste zvládli strategii. A to se chcete pouštět do GTA. No dovolte, abych se zasmál. Prvně si osvojte základy tvorby hry a potom se pusťte do něčeho tak velkého, jako je GTA. Mimochdem vývoj této hry trval 2 a půl roku, takže na freeware scéně by to zkušený team za 3 a půl roku udělal. Ale jde o to, že vy to budete mít za půl roku hotové a zase budete fňukat, že se to nikomu nelíbí.
""Becher Game je také velice lákavá a doufám, že se náš další projekt této soutěže zúčastní. "" Ale doufám, že až ročníku 2006, protože letos nemáte šanci vytvořit nic, co by se dalo prezentovat
jinak ještě jedna rada do života. Napište si svůj vlastní engine(nebo si alespoň kupte licenci na ten truevision), protože to logo truevision vypadá fakt blbě.
Norman
hard
Ono je těžký najít si na téhle hře něco hezkýho, když tam opravdu nic není. Grafika se mi nelíbí, program je podle mě odflíknutej tak co tedy?? Možná ten příběh..The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!