Ruby & Majesty: Treasure Team

Ruby & Majesty: Treasure Team | foto: Jan Hanáček, Bonusweb.cz

Ruby & Majesty: Treasure Team má jeden z nejsilnějších soundtracků

• 0
Dvě rozdílné herní postavičky, jeden cíl. K tomu prostředí plné nebezpečí, monster, pastí a na konci toho všeho poklad. Ruby & Majesty je skvělá logická hra, se zábavnými hádankami a opravdu nářezovým soundtrackem, kvůli kterému budete záměřně umírat, jen abyste ho slyšeli znovu.
90

Ruby & Majesty: Treasure Team

Výrobce: TheWzzard

• kulervoucí hudba
  • velmi zábavný puzzle
  • potřeba kombinovat schopnosti obou postav
  • vyvážená obtížnost
  • nic dalšího mě nenapadá
  • grafika každému nesedne

Ruby & Majesty: Treasure Team

Ruby a Majesty jsou dva nesourodí kamarádi do deště. Ruby je člověk, Majesty je netopýr. První je silák, druhý dokáže létat. Oba ale spojuje jediná vášeň. K smrti mají rádi dobrodružství, nebezpečí a skryté poklady. Na jeden takový mají zrovna zálusk. Ale než se k němu dostanou, budou muset hodně spolupracovat. A vy si při tom dost možná strháte mozkové závity.

Ruby & Majesty: Treasure Team

Hra využívá podobných principů, jako třeba dnes zapomenutí čeští Fish Fillets. Ovládáte dva rozdílné charaktery současně. Člověka Rubyho na směrových klávesách, netopýra Majestyho pomocí WSAD. A tyto čtyři tlačítka pro každého z kamarádů stačí, aby se na vašich obrazovkách rozehrála pěkně zapeklitá, ale velmi zábavná puzzle symfonie.

Ruby & Majesty: Treasure Team

Na čem jsou jednotlivé hádanky založené je už asi jasné. Ruby před sebou dokáže posunovat krabice, kterými snadno zatěžká tlačítka na podlaze, nebo s nimi odstíní smršť nebezpečných projektilů. Majesty je zase obecně rychlejší. Když si správně načasuje pohyb, dokáže proletět i aktivovanou sérií pastí, které by Rubyho rozsekaly na cucky. Navíc nechodí, ale létá, takže může překonávat propasti a automatické bodce na zemi.

Ruby & Majesty: Treasure Team

Jenže, protože je maličký, málo váží a nic neunese. Některá tlačítka nedokáže zmáčknout, protože nemá potřebnou hmotnost a s klíči, které je třeba sbírat a které otevírají cestu dál, nepohne ani o píď. Oba přátelé musí opravdu hodně kooperovat. Pozdější lokace jsou plné šílených nástrah a mnohdy i časovaných tlačítek a samostřílů, takže budete sem tam i nějaký úsek muset opakovat kvůli předčasnému úmrtí.

Ruby & Majesty: Treasure Team

To ale vůbec nevadí, protože Ruby & Majesty je skvělá zábava. Třebaže při pohledu na obrázky vám to nepřijde, tahle monochromatická retro hra se hraje jedním slovem výborně. Hlavně díky dobře navrženým úrovním a chytrým řešením jednotlivých hádanek. Obtížnost je vyrovnaná a je vidět, že nad skladbou puzzlů někdo opravdu uvažoval. Stejně tak nad skladbou hudby.

Ruby & Majesty: Treasure Team

Ruby & Majesty: Treasure Team má vlastní, zcela originální soundtrack, který je jedním slovem úžasný. Tak silné bicí jsem u nějaké hry už dlouho neslyšel. A to mám citlivé uši. Jednotlivé skladby jsou rozmanité, ale celou dobu neztrácejí tempo. A navíc, když umřete, nebo restartujete úroveň, spustí se jiná skladba, která vám vlije novou chuť do práce a krev do žil.

Zde si můžete ověřit, že výroky ohledně herní hudby nejsou přehnané.

90 %

86 %