Pokud je normální pracování pohovor horor, pak se opravdu stěží hledají vhodná přirovnání pro to, co se bude dít v této hříčce. Šéf na vás nemá čas a během pohovoru se svými budoucími spolupracovníky se chodbou, v níž se nacházíte, začíná valit obrovitánský válec s ostny na povrchu. A zde se vlastně v plné síle představí samotné jméno hry. Od vás se totiž očekává, že budete utíkat. To naštěstí není úkon nijak složitý a úplně postačí nějakou chvíli držet kurzorovou klávesu vpravo a ta vás dovede do bezpečí.
Těžko říct, zda se to vlastně bezpečím dá označovat, to záleží na vašem osobním uvážením. Ve skutečnosti vám totiž půjde o život ve stejné míře, snad jen proti vám nebude stát jeden velký kolos. Místo toho se o váš strach postarají desítky drobností, které odhalíte při prozkoumávání prozatím neznámých částí budovy, které na oko vypadá jako obyčejné kancelářské komplexy. Poté co se propadnete výtahovou šachtou ale sami zjistíte, že se v podzemí nachází nějak příliš střežená cesta a vzhledem k tomu, že vlastně nemáte jiné možnosti, vydáte se skrze jí. Co to znamená v praxi? Klasické arkádové úkony občas v lehce hardcore podobě. To znamená bodáky, posunující se železné válce a další součástky, jež vás s přehledem rozdrtí, na každém kroku. To znamená, že bude potřeba být maximálně opatrný a vše si dobře načasovat, jinak vás ozubená kola nebo padající válce rozdrtí. Naštěstí všechny tyto mechanismy fungují v zadaných intervalech, proto nebude problém najít si cestičku. Celkově je každá obrazovka doslova přeplácaná různě fungujícími mechanismy, které na první pohled vypadají opravdu zvláštně. Tím se ale nenechte zmást, fungují naprosto bezchybně a autorům za ně patří pochvala.
To samé lze vlastně říct o technické stránce. Ta je vyvedena ve dvou rozměrech a se svým vlastním stylem. Díky tomu lze tvůrcům odpustit i menší rozlišení. Celkově tedy adventura s netradičním námětem a místy také pekelně těžkou hratelností.