Seven Minutes - poslední minuty do konce světa
Alespoň tak je vám to sděleno z úst obří bílé lebky se třema očima, která se zjeví poté, co se dotknete i přes varování modrého plamínku (vyvarovat se ho ale samozřejmě také nemůžete). Tato lebka vás pak bude provázet ve všech dalších lokacích a bláznivě se smát ve chvíli, kdy se vám něco nepodaří. A takových chvílí bude zpočátku neskutečně mnoho – Karoshi je totiž řečeno s trochou nadsázky hrou doslova ďábelskou. Na druhou stranu nebýt toho, jde o naprosto průměrnou hopsačku.
Jak to bude ve hře po celou dobu vypadat bych nejlépe demonstrovala na příkladu druhé místnosti. Tam vejdete ještě zcela neseznámeni s tím, co vás čeká, o to je situace krutější. I když jsem tak nějak podvědomě očekávala, že dlouhý kamenný most pod nímž se nachází ostré bodce není až tak pevný, jak vypadá, v klidu jsem se rozeběhla – ono co mi taky jiného zbývalo. Po několika málo krocích ale můj zběsilý běh skončil, země se přímo pod mými nohami propadla a já se samozřejmě napíchla na jedny z bodáků. Zpočátku jsem to považovala za zajímavou srandu, to mě ale přešlo v momentě, kdy jsem trasu absolvovala podruhé, přeskočila vítězoslavně již propadlou část mostu a ihned po dopadu se propadla opět a to s naprosto stejným účinkem. No a tak to šlo stále dokola, až se z původně plného mostu na obrazovce ocitly jen tři malinkaté plošinky, po nichž jsem musela s důrazem na přesnost přeskákat na druhou stranu, což si samozřejmě také několik těch smrtí vyžádalo.
Na podobném propadávání a lstivě nastražených pichlavých hrotech hra vlastně stojí, ale i když budete v následujících lokacích tuto situaci předvídat, ne vždy se na ni připravíte. Navíc Seven Minutes obsahuje lehce logické elementy, dostat se z některých lokací totiž nebude vůbec sranda. Co dodat? Technicky sice slabší, zvuky zrovna nehýřící, nadprůměrná arkáda s ďábelským podtextem, který budete milovat nebo nenávidět.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 5 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...