Sewah Runs - utíkejte do bezpečí
Na úvod je nutné zdůraznit, že Sewah Runs je projekt určený do soutěže, vznikl proto pod poměrným časovým tlakem. Autor jak sám prozradil jej dokončil za zhruba tři dny, což rozhodně není moc. Ostatně za tuto dobu zvládl do projektu napasovat celých 10 levelů, což zní jako číslo poměrně malé. Každý z těchto kousků ovšem přichází z vysoce nasazenou laťkou obtížnosti a již v druhém levelu budete mít co dělat, abyste jím vůbec bez zranění prošli.
To je zároveň jeden z největších problémů projektu. Díky neskutečně obtížnosti totiž budete desítky minut trávit na stejném místě a koho by to bavilo. Level je zcela normální opakovat několikrát a počty pokusů se většinou dostávají až k číslům čítajícím na desítky. A to je již opravdu problém. Celá cesta je totiž brázděna několika překážkami za sebou a překonat každou z nich chce přesné načasování, kde sekundová chyba může znamenat okamžitou smrt. Pokud si tedy spočítáte pravděpodobnost s jakou na dlouhé trati o minimálně deseti překážkách alespoň jednu takovou chybu uděláte, dostanete se k poměrně vysokému číslu. Ano, opakování je matka moudrosti, v tomto případě to ale neplatí. Na druhou stranu při každém průchozu většinou získáváte cenné zkušenosti jak překonat tu určitou překážku, což v následujících chvilkách činí pohyb po herním prostředí daleko snesitelnějším a rychlejším.
Co se skladby překážek týče, ta je poměrně různorodá. Za prvé půjde o klasické bodáky, na něž nesmíte vyskočit. Pak jsou tu červené tečky, které mají vlastně stejný účinek. Ve velkém množství je možné narazit na bodáky vysunující se ze tropu a to v předem daných internvalech. No a aby toho nebylo málo, budete ještě prolézat pod otáčejícími se deskami – zkrátka žádná sranda, zvlášť, pokud se tyto překážky nemile nalepí na sebe.
Upřímně mně Sewah Runs nijak nenadchl. Zajímavý nápad, ukrutně vysoká obtížnost a repetitivní grafické zpracování. Zkrátka a dobře průměrná hra, kterou stejně asi brzy odložíte.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 8 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...