Základem je velmi jednoduchá černo-bílá grafika. Ta vesměs sestává jen ze základních čar, kterými jsou obrysy herních objektů. Ty jsou pro vás vlastně tím určujícím. Nejsou příliš komplikované a taktéž byly použity jen základní geometrické tvary a ty vám dokážou i přes to docela zamotat hlavu. Vezměme si to tedy pěkně popořádku. Jednak je tu trojúhelník a to pravoúhlý, pak také obdélník a konečně čtverec. Tyto objekty vždy přicházejí v jednom předem nastaveném natočení, které můžete vy měnit. K tomu vám slouží speciální tlačítko, které objekt naklání do několika poloh. Těch je také pouze několik a tak obdélník můžete k zemi jako v tetrisu poslat buď naležato, nebo pro změnu pěkně stojící.
No a cílem samozřejmě je postavit co nejvyšší věž, k čemuž vás motivuje jasně načrtnutá čára kdesi ve vzduchu. A ta je vaší aktuální metou. Nikdy se nemůže stát, že byste ji překonali a stavěli si tak říkajíc do zásoby a to z toho důvodu, že ve chvíli, kdy metu pokoříte, automaticky vám hra nastaví novou a tak to pokračuje stále dokola. Naštěstí to nemá zase tak dlouhé trvání vzhledem k tomu, že se vše řídí právě základy fyziky. Díky tomu se zeď v jednu dobu prostě začne překlápět a nahýbat se téměř ke spadnutí. A proto již od začátku musíte myslet na stabilitu a kostky pokládat tak aby držely a byly dostatečně stabilní. Čím více mezer v konstrukci necháte, tím hůře. Naštěstí můžete přepínat mezi aktuálně nabízenou kostkou a tím v každou chvíli dostat to, co zrovna potřebujete. Tuto věc bych možná považovala za malé mínus. Díky tomu totiž náhodné vybírání právě padajícího kousku tak trochu postrádá smysl.
Celkově je tedy Sketch Stacker jednoduchou minihrou, která vás nechá stavět věže do zblbnutí. Smířit se ale budete muset s jednodušším zpracováním a hratelností, která taktéž mohla být o něco lepší.