Vezměme to tedy pěkně popořadě. K oboum již nakousnutým elementům bychom jednoduše došli poté, co bychom si kousek po kousku přeložili název projektu. První půlka značí lebku a tu má vlastně hlavní hrdina na hlavě. Ne ale v natolik klasické podobě, jako je tomu u většiny lidí. Zcela mu totiž chybí tvář a jeho hlava je defacto pokryta pouze onou bílou kostí. To je v dostatečných detailech vidět pouze v menu. Vzhledem k nízkému rozlišení si tyto detaily v průběhu hraní rozhodně neužijete. To ale vůbec nevadí, k zábavě vám totiž plně poslouží další důležitá vlastnost hlavního hrdiny a sice že si s sebou všude nosí takzvaný pogo stick, čili hopsací tyčku s pružinou ve spodní části, která podstatně navyšuje jeho hopsací schopnopsti. Na rozdíl od jinýcxh hrdinů v arkádách nemusí téměř namáhat své klouzby a zároveň je vynesen do dosti závratné výšky. Vše funguje automaticky a postava hopsá nahoru a dolů a to rychlostí, kterou sami udáte. Ono vlastně neovlivňujete tak úplně rychlost jako spíše výšku, do níž se hrdina podívá. A jak ptáte se? Ovládání tohoto aspektu bylo celkem intuitivně umístěno na kurzorové šipce nahoru.
Jen tak si hopsat by ale nikoho po dlouhou dobu nebavilo, proto museli tvůrci přijít s jakousi motivací. Ačkoliv hru umístili na pouze jedinou obrazovku, zásobí nás po celou dobu velkým množstvím nepřátel, za něž je možné získávat plusové body. Většinou jde o růžovoučká prasátka, na něž stačí vyskočit a odrazit se od nich, načež oni okamžitě zmizí. Pokud pak vystartujete nahoru a při následném klesání zasáhnete další zvíře, vytvoříte kombi za více bodů, které jde dále násobit. Cílem je klasicky získat co nejvíce bodů a to během časového limitu. Hráč bude dokonce postupovat na vyšší levely a sbírat početné bonusy, což dává potřebné osvěžení jinak poměrně zdařilé a svižné hratelnosti.
SkullPogo není ničím jiným než arkádou určenou primárně pro krátkodobé odreagování. Grafika je roztomilá, i když vás nejspíše na příliš dlouho neosloví vzhledem k tomu, že se po celou dobu žádných významných změn nedočkáte.