Snowball - zvětšující se sněhová koule
Základem tedy je možnost hlavního hrdinu zvětšovat a zmenšovat. Jak na to? Jednoduše na sněhovou kouli nabalíte další sníh, příležitost vám k tomu dají speciálně umístěné sněhové plošinky, které k tomu přímo vybízí. Dále se bude zvětšovat třeba za pomocí samostatných malých koulí, které se valí kolem a vy je na sebe jednoduše nabalíte. Autoři si zkrátka s touto možností pořádně pohráli a je to na hře znát. Stejně tak jsou různorodé možnosti co se zmenšování týče. Základem je vodovodní kohoutek s teplou vodou, která má na sníh, jak je známo, ne zrovna nejlepší vliv. Další možností je odhazování sněhových koulí, čehož se můžete dopustit jen jako opravdu velká sněhová hmota, přičemž se samozřejmě zmenšujete a zmenšujete až do té doby, než dosáhnete minima pro koulování.
Zmenšování a zvětšování pak není jenom pro parádu, nýbrž souvisí s designem levelů a to poměrně zajímavým způsobem. Ono se dá celkově říct, že levely byly vymyšleny tak, aby se u nich hráč musel i lehce zamyslet, zkouší vaše reflexy a rychlé rozhodování. I když potkáte několik opravdu otravných míst, které by zasloužily vystřihnutí, jedná se celkově o povedený kousek. Navíc potěší i množství misí. Ty jsou rozděleny do tří samostatných světů s různými levely, jež se otvírají pěkně postupně. Každý svět navíc disponuje svým vlastním pojetím, tudíž se nemusíte bát stejně vypadající obrazovky od začátku až do konce.
Pochválit v celkovém měřítku mohu také grafickou stránku a především design levelů, který jsem si pochvalovala maximálně. Jediné, co je snad možno vytknout je vzhled hlavního hrdiny ve chvíli, kdy je maximálně nabalen sněhem.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 8 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...