Jinak je na pozici hlavního hrdiny postaven žlutý robot s omezenými pohyby. Co se jeho možností týče, zvládá se akorát pohybovat díky jezdícím pásům na spodní straně místo nohou, jinak je vlastně statický. Na sobě má umístěnou speciální zbraň, s kterou bude ohrožovat všechny okolo respektive si hájit vlastní život. O to zde jde především – cílem SOS není nic jiného než přežít jak nejdéle to půjde. Proto se vám vedle skóre nahoře taktéž započítává čas, který ve hře strávíte a podle toho můžete posuzovat svou případnou úspěšnost nebo naopak neúspěch.
Stejně jako hlavní hrdina jsou i jeho protivníci tak trochu netradiční. Vlastně jsou kompletně složení z malých různobarevných kuliček, které jsou jakýmsi neviditelným levelem postmelované k sobě. Kuličkami na ně vlastně útočíte i vy a oni vám to podobným způsobem oplácí, přičemž po několika zásazích za sebou se okamžitě sesypou a jejich jednotlivé kulaté části se začnou pohybovat po zemském povrchu. Můžete do nich tedy volně narážet a dále s nimi interagovat – po stránce fyzikální je SOS skvěle odvedenou prací. Taktéž hratelnost na tom není nejhůř a hgra se nestává nudnou ani v pozdějších chvílích. A to navzdory tomu, že se pohybujete stále ve stejném prostoru a ohrožováni jste podobnými nepřáteli (jejich vizíž se ale postupně měnit bude, oni budou mohutnět a zvětšovat se). Nechybí ani nějaké ty bonusy, které vám na omezenou dobu propůjči lepší zbraň. K dispozifc ale vždy máte zbraň sekundární, která se mi osvědčila. Je jí granát, který vyhodíte a on za pár sekund vytvoří mohutnou explozi, které zpracovaná v této komiksové grafice vypadá opravdu zajímavě.
Celkove je SOS projekt, jehož technické stránce není moc co vytknout, snad kromě chudé animace hlavního hrdiny. Jinak jde o řemeslně zvládnutý projekt ve 3D s nadprůměrnou hratelností. Vyzkoušejte!