Space Jammers

Space Jammers | foto: Jan Hanáček, Bonusweb.cz

V akčním nářezu Space Jammers mohou své síly spojit až čtyři hráči

• 0
Hra, ve které vesmírná kočičí rocková kapela usiluje o ovládnutí mezihvězdného prostoru, to je Space Jammers. A „náhodou“ je to také výborná volba pro dychtivé milovníky akcí, kteří chtějí hrát spolu s kamarády. Už dlouho jste pravděpodobně nenarazili na tak zábavnou a obtížnou hru pro čtyři hráče.
85

Space Jammers

Výrobce: Spread Shot Studios

• hra pro čtyři hráče
  • hektická akce se zpomalováním času
  • náhodně generované levely, poklady, bossové...
  • vylepšování pomocí krystalů
  • hudba, která podporuje odkrvení mozku
  • pro jednoho hráče extrémně náročné
  • umřete a můžete začínat znova

Space Jammers

Bleskurychlá akční arkáda Space Jammers má všechno, co by moderní indie hra měla mít. Retro grafiku, skvělou hratelnost, spoustu létajících projektilů, vysokou obtížnost, absurdní hlavní hrdiny, tunu obsahu, vylepšování bojovníků a hudbu podobnou vypalovačkám z kazeťáku. A to všechno, prosím, až pro čtyři hráče. Pokud doma pod postelí najdete nějaké zapadlé gamepady, Space Jammers musíte vyzkoušet!

Space Jammers

Vývojář hru vytvořil, protože mu přišlo, že na trhu rogue-like arkád je mezera. Bavilo ho hrát hry typu Binding Of Issac, ale vždycky toužil po tom, aby jeho dobrodružství mohli sdílet kamarádi. A tak vytvořil Space Jammers. Akční hru, ve které jako členové kočičí vesmírné rockové kapely cestujete vesmírem, napadáte cizí lodě a nacházíte poklady, kterými zaplatíte své turné po hvězdách.

Space Jammers

No co, na příběh se můžete zvysoka vykašlat. Space Jammers je především o akci. A ta je… třeskutá. Úrovně jsou, jak je v módě, náhodně generované a stejně tak poklady a nepřátelé. Klidně se může stát, že hned druhá místnost bude nepokořitelná, ale o to jde. Obtížnost je vyšroubovaná extrémně vysoko a bez dalších hráčů je skoro nemožné přežít. Nepřátelé pálí desítky laserů, levely jsou plné teleportů, z nichž vyskakují další a další vojáci a vy máte pouze pět životů. Jakmile vás zabijí (a to je hned, věřte mi), je konec a začínáte s novou postavou. Jauvajs.

Space Jammers

Všichni čtyři hráči se mohou připojit pomocí gamepadů, na klávesnici s myší může hrát jen jeden. Každý si na začátku vybere svou rockovou číču, hrdinu, který se liší jednak zjevem, jednak základní zbraní. Pak už je to v rukou božích. Při všech těch explozích a frenetické hudbě člověku krásně vypne mozek. Jenže v tom momentě zjistí, že je po smrti. A to i přesto, že se ve Space Jammers zpomaluje čas častěji než v Matrixu a Max Paynovi zároveň. Proč? Protože to vypadá hergot cool.

Space Jammers

Kromě zbraní, které si můžete brát od některých nepřátel, je velmi zajímavou libůstkou vylepšování hrdinů. To se ovšem neděje skrz nějaké levely a zkušenosti, ale pomocí bonusů, které sbíráte. Mají podobu barevných krystalů a vaše postava má tři sloty, do kterých si je může přiřadit. Jeden slot je pro útok do okolí, druhý je pro vylepšení útoku a energie a třetí je speciální schopnost pro vašeho mazlíčka. Co to znamená?

Space Jammers

Když seberete třeba modrý krystal, můžete si ho dosadit do kteréhokoliv slotu. Při dosazení do toho prvního můžete kolem sebe vytvářet poletující čepel, v tom druhém metáte elektrické výboje a v tom třetím váš mazlíček, netopýr, kterého si můžete kdykoliv vyvolat, všechny kolem léčí. A takovýchto krystalů je ve hře opravdu hodně.

Space Jammers

O Space Jammers by se mohlo povídat opravdu dlouho. Bude vám muset stačit, co již bylo řečeno a možnost si ho zahrát zdarma. Přidám jen toto: Je to skvělá hra plná zábavy pro více hráčů. V jednom je obtížnost příliš vysoká a mnoho srandy se vytrácí. Pokud tedy máte k ruce pár známých, co mají vlastní ovladače, můžete u Space Jammers strávit třeba celý víkend, aniž byste si toho všimli.

Na stránce GameJoltu si můžete popřípadě stáhnout retro soundtrack ze hry.

85 %

0 %