Subscan - další ""Kursk"" v ohrožení!
Byla to hra o malé ponorce, která shazuje dolů miny. Miny se pomalu sunuly ke dnu a občas některá z nich explodovala, to když do ní narazila nepřátelská ponorka. Vypadalo to, že to je celý princip hry. Mohl jsem netrefit maximálně patnáct ponorek, jinak hra skončila. Zdálo se mi to poměrně jednoduché. Za chvíli ale proplula dole jaderná ponorka. A potom speciální. Vypočítal jsem čas potřebný k dopadu miny a vrhl jsem ji. Sama samotinká pomalu klouzala vstříc nemilosrdnému nárazu do ponorky a jejího zničení. Díky kterému sem získal možnost hodit více min najednou. Nevěřili by jste, ono se to nezdá, ale pokud nevlastníte bonus, můžete hodit maximálně šest min najednou. Tak tímhle se děda bavil, když mu bylo asi tolik, co mě. Zakroutil jsem hlavou. Ta hra, je přece úplně primitivní, ale přesto se mi ji líbí hrát, protože sem věděl, že sahám až na dno herních dějin.
Na škole jsme se v mém hlavním oboru - historii počítačových her, učili o 8-bitech, počítačích, které byly jednodušší jak naše nejobyčejnější kalkulačky. Právě zde se zrodila tato jednoduchá legenda. Celá hra je vlastně založena na vašem odhadu. Skutečně leží vámi hozená mina v dráze nějaké ponorce? Ze začátku zhodíte zkrátka 3-4 miny a nějaká se do pomalých ponorek jistě trefí. Jenže pak začne být na obrazovce rušněji a rušněji, ponorky zrychlý a vy se musíte dívat taktéž na radar, jinak ponorky plující dole nestačíte obsloužit chutnou minou. Pak vám uteče pod minami jedna ponorka, pak třetí, pátá a najednou hop a konec. Konec vás čeká i v případě, že se vám nepodaří potopit jadernou ponorku (nečekejte, že autor obsadil pracovníky z Kursku, zde se žádná ponorka sama od sebe nezničí).Váš výsledek se zapíše do knihy rekordů (pokud nějaký rekord překonáte) a můžete hrát znovu. Pravda, poté co jsem dohrál a překonal rekord 10000 bodů, tedy nejvyšší, můj rekord hra nějak neuložila, ale to se tehdy stávalo poměrně často, hry mívaly chyby, někdo jim říkal bugy. Tenkrát kolem roku 2002 to mohla být celkem zajímavá hra pro ukrácení dlouhé chvíle.
Hra s mizerně odvedeným menu a s žádným nastavením, s průměrnou, ale celkem pohlednou grafikou, s několika málo zvuky a s hratelností, která hraničí s extází. Nechte se proto prosím vážení touto hrou pohltit. Já to udělal a musím říct, že i když tato hra nedosahuje v žádné z hlavních složek nějakých významně nadprůměrných aspektů, jsem přesvědčen, že si vás tato hra podmaní alespoň na chvíli.No a to je asi tak všechno, co jsem si v rámci referátu pro své spolužáky připravil, paní učitelko. Snad jen že se hra ovládá se na klávesnici šipkami a klávesou SHIFT, bohužel není uzpůsobena pro hraní ve virtuálním prostoru. Ale to snad nevadí, v roce 2002 se tento herní systém nepoužíval. V centrále všehomíra se mi podařilo zjistit, že hra vznikla v Brazílii, to je to místo, o kterém jsme si říkali minule. Jak tam tenkrát lidé zničili ty lesy a málem zahubili lidstvo ...
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.