Tempest City - členem elitního týmu
Jinak je Tempest City simulátorem zpracovávající obrovskou vojenskou akci týmu říkající si Bravo. Ten se rozhodl postavit hordám zotročeného humaniodního vojska, které bezmyšlenkovitě pochoduje na každý živý cíl v dohledu. To pro vás samozřejmě znamená velké ohrožení, díky šikovně vymyšleným shora snímaným lokacím ale budete o většině nepřátel vědět dříve než oni o vás, což vám dává jasnou strategickou výhodu. Té můžete využít za pomocí několika zbraní, respektive dvou, které zpočátku čítá váš arzenál (toto číslo ale samozřejmě poroste). S těmi budete likvidovat přicházející hordy nepřátel a to jak jinak než přesnou střelbou. Škoda zcela opomenutých zaměřování vždy pouze na určitou část těla protivníka, tedy třeba na hlavu, kde by mohl být počtu projektilů k zabití alespoň o fous menší, než je tomu třeba v případě dalších částí. Na nějaké přesné zaměřování se zde nehraje a ono vám to vlastně ani v podobných 2D lokacích nebude dovoleno, přeci jen pohyb postavy řízený kurzorovými klávesami doplněnými, jimiž zároveň řídíte i zaměřovací křížek, který je ukotven v pevné vzdálenosti od herní postavy zhruba v polovině její tělesné stavby.
Co zamrzí asi nejvíce je umělá inteligence vašich spolubojovníků, která místo aby budila respekt a strach působí spíše vesele až směšně. Ostatně měli byste respekt z neozbrojeného hromotluka, který se při svém spanilém běhu za vašimi patami srazí s prvním stolem a zůstane za ním zakotven bez šance k vyproštění.
Graficky je na tom Tempest City lehce nadprůměrně i když kladně lze spíše než propracovanost a detailnost herního světa hodnotit jeho variabilitu a snahu začleňovat do hry stále nové a jinak vypadající prostory.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 6 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...