The Book of Spells - návod

  12:00aktualizováno  18. dubna 11:22
Jedna z mnoha řeckých freewarových adventur The Book of Spells nepatří sice k těm nejdelším a nejkomplikovanějším, přesto se několik zákysových míst může vyskytnout. Proto přinášíme kompletní návod na plný počet bodů.

The Book of Spells V bytě si nejprve nechte od mnicha, potažmo od Spyrose vyložit, co bude vaším úkolem. Následně seberte z police walkman [1,1], v inventáři ho prozkoumejte [1,2] a kazetu, kterou jste z něho vydolovali, použijte na hi-fi věž [1,3]. Pak si už můžete promluvit s mnichem a nechat se poslat o pár století dozadu.

Ve vesnici si promluvte s chlapcem sedícím před Woodieho fast foodem [1,4]. Pokračujte směrem na západ. Bard Trubadix tam vyhrává ve svém příšerném stylu, takže ho svažte (interact) a seberte jeho nástroj [1,5]. Vyjděte z vesnice a pokračujte na pláž. Tam seberte dětský kyblíček a zase se vraťte na mapu ostrova [1,6]. Jděte k mostu na východní straně ostrova. Pokuste se sebrat hnízdo s vejcem – urvete jen několik větviček [1,7].

The Book of Spells Pokračujte na poušť, kde se potkáte s Lucky Lukem. Dvakrát si s ním promluvte a pak použijte kyblíček na velkou skálu, čímž mu dáte cíl pro test svých střeleckých schopností [1,8]. Kyblíček plný děr si zase vezměte [1,9]. Vraťte se do vesnice a seberte ze studny náhle se objevivší láhev mléka [1,10]. Jděte do lesa a seberte zde dvě v zemi zapíchnuté baseballové hole [1,11]. Použijte na hada mléko [1,12] a až ho vypije a usne, přidejte ho do svého inventáře [1,13]. Pak ho použijte na proděravělý kyblíček [1,14].

Opusťte les a vydejte se na poslední místo na mapě, kde jste ještě nebyli. Vejděte do temné jeskyně a zkuste rozdělat oheň pomocí baseballových pálek a roští, které jste uzmuli z hnízda [1,15]. Promluvte si se skladatelem, který zde pracuje, pak jeskyni zase opusťte. Jděte do vesnice a použijte kyblíček na studnu, čímž vylovíte rybu [2,17]. Byla by odsouzena k zániku, vy ji ale zachraňte tím, že ji hodíte do moře [2,19]. Dostane se vám daru v podobě magického prstenu, který umožní komunikaci se zvířaty. Ihned toho využijte a promluvte si se supem.

The Book of Spells Sup vám dá hádanku, která je jedním velkým odporným chytákem. Princip je, že když sup řekne 12, vy řeknete 6, když řekne 6, vy řeknete 3 – to by svádělo k tomu, že když už naostro řekne 10, řeknete vy 5 a tak dále. Ve skutečnosti ale musíte říci číslo, které odpovídá počtu písmen v anglické verzi – tj. u desítky to budou 3 jako TEN atd… Až hádanku úspěšně vyřešíte, budete odměněni „magickým“ hudebním lektvarem [1,20].

S tím zaplujte do Mozartovy jeskyně a vypijte ho [2,22]. Získáte od Mozarta list se zápisem jeho dalšího mistrovského díla. Prohlédněte si ho a zandejte ho zpátky do knihy [10,32]. Jděte do lesa a podívejte se pořádně na list s notami. Seberte čáru, která odděluje jednotlivé takty [1,33], čímž získáte perfektní páčidlo, které pomůže otevřít poklop [1,34]. Pak už do něj jen vejděte a užijte si závěrečnou cutscénu.

Autor:

Nejčtenější

Mandagon je nádherná a rozjímavá hra s nádechem východních kultur

Mandagon

Po grafické a hudební stránce překrásná arkáda Mandagon vás provede světem, kde se nebojuje ani neumírá, ale medituje.

V pohádkové Chalk Gardens je kreslený svět plný plyšáků

Chalk Gardens

Dětský svět Chalk Gardens je propojený jedním velkým úkolem mimořádné důležitosti. Totiž, úkolem najít ukradenou nohu...

Další z rubriky

Kulivočko - dojmy z dema

Kulivočko

Zahráli jsme si demo české adventury Kulivočko.

Dots and Boxes - dojmy z betaverze

Dots and boxes

Máte rádi logické hry? Tým Sosáci vydal betaverzi své hry, která vychází z populárního Othella nebo Reversi.

Rozhovor s Danielem Viktorinem

Rozhovor - Daniel Viktorin

O chystaných projektech, prodejích shareware her na našem trhu i nové online hře jsme si povídali s naším bývalým...

Najdete na iDNES.cz