Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

The Glorious Realm of Thendor - návod

  12:00aktualizováno  3. července 9:40
The Glorious Realm of Thendor je epickou fantasy adventure, která vypráví o obraně jednoho pokojného království před zlými silami – a je to nádherné dobrodružství!

The Glorious Realm of Thendor Část první

Den 1
Artram Maywill začal svou pouť adventurou The Glorious Realm of Thendor ve svém pokoji v hospodě. Sebral svou dýku a měšec z pytle u postele, přečetl si encyklopedii na polici a vyhledal v ní slova TERRACE, LAUDRA, THAMAS, CANDALE, EBORIA a TALYROS. Pak opustil pokoj a sešel po schodech dolů. Tam sebral ženskou sošku vedle květiny a promluvil si s hospodským.

Vyšel ven a pokračoval doleva na křižovatku, pak na sever do města Terrace a do taverny The Broken Tortoise Shell. Zde si přivlastnil malý hrníček a promluvil si s mužem jménem Everbow, který se po něm již dříve ptal. Přijal jeho úkol a zeptal se ho na Talyros a Laudru. Pak vyšel z hospody i z města ven a zamířil ke hradu. Promluvil si se strážným a zeptal se, zda může vidět barona. Po neúspěchu se vrátil do Terrace Town a z něj šel na jih. Promluvil si s rybářem a pokračoval doprava, kde vzal kus uhlí z hromady před kovárnou. The Glorious Realm of Thendor Potom se vrátil před hospodu a vzal rybu z lodi v doku. Pokračoval do Terrace Town a v něm doleva k mlýnu, kde hodil rybu do vody. Pak se vrátil k rybáři a znovu si s ním promluvil, načež vešel do obchodu na stejné obrazovce.

Podíval se na oříšky na pultu, promluvil si s Melindor a nějaké si koupil, pak jí odhalil v rozhovoru svůj úkol a zeptal se na princeznu. Pozvala ho na večeři, a tak vyšel z obchodu ven, zamířil k mlýnu a vešel dovnitř. Zde si vzal láhev čerstvé vody a vrátil se na rozcestí. Šel na jih, zasadil na zahradě ořech, zalil ho vodou a počkal, až květina vyrostla. Pak šel ještě jednou na jih a pořádně prozkoumal všechny objekty na hranici mezi Thendorem a Thamasem. Pak se vrátil a promluvil si s džinem, který květinu hlídal. Pak vešel do jeskyně poustevníka Cuclyho, počkal na něj a promluvil si s ním. Začernil uhlím sošku ženy a dal mu ji. Pak se vrátil do hospody a vyčkal dalšího dne.

The Glorious Realm of ThendorDen 2
Druhý den ráno, bohatší o informace od princezniny chůvy a samozřejmě o přítelkyni Melindor, začal Artram tím, že prozkoumal gauč v pravém dolním rohu obrazovky a našel tam klíč. Vyšel z domu ven a zamířil ke kováři. Prozkoumal zde meče na pravé stěně a vzal si jeden, který mu dobře padnul do ruky. Pak šel k hradu, ohlásil se stráži a díky dopisu od „rybáře“ ze včerejška byl vpuštěn. Zkusil vejít do pravých dveří, ale Everbow zde nebyl. Pak zkusil první dveře vlevo a promluvil si s baronem. Do druhých dveří vlevo ale vejít nemohl.

Pak se vrátil na křižovatku – a našel tam mrtvého Everbowa. Prozkoumal jeho tělo a obral ho o klíč. Potom šel do doků vedle hospody a použil mušli na oceán. Vešel do hospody a promluvil si s hospodským. Pak se vrátil ke Cuclymu poradit se o aktuální situaci. The Glorious Realm of Thendor Pak se vrátil do hradu a s pomocí klíčů si otevřel Everbowův pokoj. Přečetl si jeho deník na stole a kouzlo na druhém stole s chemikáliemi.

Vrátil se na křižovatku a prohlédl si místo označující Everbowův hrob. Pak se šel znovu poradit s Cuclym a zeptal se ho na hrob spícího. Pak šel za Melindor a uřízl jí dýkou trochu vlasů. Tímtéž nástrojem vyprostil drahokam z meče a odnesl ho do mlýna, kde ho semlel. Potom se vrátil do Everbowova pokoje a přidal obě dvě ingredience nezbytné k dokončení kouzla. Nakonec si nalil výsledek do hrnku z hospody. Pak už mohl s klidem zamířit k bráně do Thamasu a nechat si ji otevřít.

Část druhá
Ve strašlivé a zbídačené zemi Thamas šel Artram nejprve po cestě směrem vpravo a sebral kotvu. Pak použil mušli na vodní příšeru a vrátil se o obrazovku zpět. Šel k hradu a pomocí kotvy se dostal dovnitř. Pak použil ruku na dveře vlevo v horním patře. Sešel po schodech dolů a pokračoval doprava, tam zabil strážného a prozkoumal jeho tetování. Pečlivě si zapamatoval seskupení písmen a čísel A2 B6 C1 D5 E3 F4.

The Glorious Realm of Thendor Otevřel stříbrné dveře a promluvil si se zachráněným Hadraskarem. Pak vyšel po schodech nahoru a Hadraskar mu ukázal tajnou chodbu, do které Artram neprodleně vešel. Přepadl ho tam sice temný paladin, ale Hadraskarova magie zaúřadovala a Artram mohl pokračovat. Přečetl si zprávu na dřevěném panelu a objevil tam písmena B a F. Proto stiskl páky 6 a 4 podle kódu z tetování a vešel do magického výtahu. Pak prošel dlouhou mučírnou do velké haly a vešel do otevřených dveří vzadu vlevo. Počkal na Hadraskara, který mu vysvětlil, co k čemu slouží. Pak sebral urnu z podstavce a položil na něj svůj měšec. Počkal, až vejde Cutzer, a nechal se Hadraskarem teleportovat.

Potom se vracel směrem k thendorské pevnosti a když skončila animovaná scéna, vešel do hradu Talyros a do Everbowových komnat. Prošel zdí za mapou Berendienu a došel až do hrobu, kde si promluvil s Laudrou. Potom použil kouzelný lektvar na dveře a dotknul se hrobu.

Autor:




Nejčtenější

Další z rubriky

Rozhovor - Daniel Viktorin
Rozhovor s Danielem Viktorinem

O chystaných projektech, prodejích shareware her na našem trhu i nové online hře jsme si povídali s naším bývalým kolegou a autorem mnoha dopravních simulátorů...  celý článek

Family Farm perex
Family Farm - dojmy z demoverze

Skvělý simulátor farmaření od českého týmu Hammerware má pohlednou grafiku a nabízí promyšlenou příběhovou kampaň. Ostatně vyzkoušet si ho můžete sami.  celý článek

Awakener
Návod: Awakener - zcela neznámý opilec

Sympatická adventura s poměrně logickými řešenímu hádanek je vhodná i pro začínající hráče adventur. Pokud byste se i přesto na některém místě zasekli, pomůže...  celý článek

Hledáte maminku v okolí na společné aktivity?
Hledáte maminku v okolí na společné aktivity?

Tyhle maminky na eMimino.cz jsou na tom stejně.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.