Každý kdo se alespoň trochu orientuje v herním průmyslu má o fungování herních studií alespoň jakousi představu. V případě těch větších se jedná o desítky zapálených programátorů, grafiků, designerů, kteří se snaží splnit plány vydavatele do puntíku. A někdy se hold musí jít i přes mrtvoly ...
A to v případě dnešní hříčky platí doslova. Od spuštění hry máte před sebou několik nakloněných plošinek, po nichž se pohybují postavy znázorňující vývojáře pěkně od zdola nahoru a to poměrně malou rychlostí. Ta pak má svůj význam, neboť symbolizuje rychlost práce jednotlivých vývojářů. V případě, že byste je nechali pracovat tak, jako se pohybují ze začátku, nejspíše byste hru nestihli ani zdaleka dokončit v termínu a tak je třeba dát odstrašující případ, který je tak trochu nakopne. A právě zde dochází na mrtvoly a tak je zcela na vás abyste si vytipovali nejlépe nějakého hodně pomalu se pohybujícího jedince a jednoduchým klikem ho sprovodili ze světa, což mnohonásobně zrychlí vývoj. Samozřejmě to s sebou ale nese i negativa, která spočívají především ve zvedající se vlně nevole v rámci vývojářského studia. Přeci jen koukat se na pomalu odpadávající kolegy asi není nic příjemného a tak mohou jednoduše ve firmě vznikat bouře a povstání, což je tak trochu kontraproduktivní. Zabíjet tedy musíte ne bezhlavě a ne zbytečně moc.
Vedle této akce na vás čeká ještě občasné řešení jednoduchých problémů, které souvisí třeba s povolením hraní na pracovišti, tolerance vůči přestupkům či nové nápady do vývoje. Otázky pak ovlivní náladu ve firmě, což se může jednoduše odrazit na rychlosti práce nebo naopak vzniklé anarchii a protestům, které jsou nejčastější příčinou předběžného ukončení vývoje. Poté co je hra vypuštěna do oběhu se vám do ruky dostanou prodejní statistiky, procentuální úspěšnost, úryvky z recenzí stejně jako vydělané peníze a vy můžete hru spokojeně vypnout nebo se naopak pustit do vývoje znovu a lépe. A že vás to bude bavit celkem slušnou dobu myslím netřeba zdůrazňovat.