Ve výsledku je ale příběhová stránka jednou z nejlepších věcí co se tohoto projektu týče. Autor pojal trochu netradičním způsobem i její předvedení. Nejprve se totiž ocitáme za noci v příbytku, odkud jak brzy zjistíme není možnost uniknout a poté co se zvenčí vrátíme pěkně do domu, spatříme na zemi několik podivných mokrých stop. Tím to samozřejmě nekončí a před postelí hlavního hrdiny zčista jasna objeví tajemná postava, kterou už hlavní postava očividně někdy viděla. Následuje střih a retrospektivní pohled deset let do minulosti, kde se budeme po celou dobu hratelnosti pohybovat také my.
Hra nás na malou chvíli přenese na obří loď, které jsme očividně kapitánem. Tato funkce ale nebude mít dlouhého trvání a celý příběh tak nějak připomíná famózní Titanic. Zčista jasna se před vámi objeví skála, loď narazí, potopí se a vy se probouzíte na kamenném pobřeží, kam vás očividně vyplavila voda. Prostředí to není nijak hostinné, spíše zvláštní a tajemné. Prakticky okamžitě vstoupíte do jeskyně, kterou budete po následující minuty prolézat skrz naskrz. Z většiny míst bývají hned dva východy což logicky vede na zajímavě nelineární herní prostředí. Pravda je ale tak trochu někde jinde. Pokud si všechny tyto uličky na vlastní pěst projdete, sami se přesvědčíte o tom, že vás v mnoha případech dovedou tam, kde jste již před delší dobou byli. Čas od času potkáte velký náhrobek, který je připravený pro vás a příště, když zahynete, se objevíte právě zde. Dobré je připomenout, že zemřít můžete právě vlivem nepřátelských ještěrek nebo snad dinosaurů, kteří poskakují a pobíhají po okolí a ve chvíli, kdy vás spatří, okamžitě se nahrnou vaším směrem.
The Cursed Rock se podařilo vytvořit s poměrně velkým důrazem na tajemnost okolí. Příběh ve vás zanechá jeden velký otazník a to je jedině správné! Škoda že hratelnost je o fous slabší, stále ale poměrně dobrá.