Výrobce: InfectionTeam

• opravdu nečekaný zvrat
  • budete se smát a nenáročně bavit
  • poměrně pěkná grafika
  • velice kratičké

This Little Piggy

Hry často nemusí dávat smysl. Stačí, že se dobře hrají a jsou vtipné. Tak tomu je kupříkladu i v tomto případě. This Little Piggy je veselá a nenáročná hra, ve které se snažíte udělat zeleninový salát. Jenže pak se situace trochu zvrtne a vy musíte čelit problémům mnohem větším, než je váš hladový žaludek.

This Little Piggy je krásný příklad hry, která vás sice nenadchne, ale zabaví a na jejím konci, asi po sedmi minutách hraní, budete koukat do monitoru s krapet připitomělým, ale přesto blaženým výrazem. A to je zkrátka skvělé. Ve hře se nacházíte na malé planetce, kterou oběhnete dokola pod dvacet sekund. Jsou tu s vámi stromy a kameny, tráva a veselá zvířátka. Prostě dokonalá idylka.

This Little Piggy

Je potřeba se najíst a protože nedaleko vašeho malého domku je ještě menší zahrádka, jdete se podívat, co se vám přes noc urodilo. Na dobré a výživné jídlo potřebujete tři brambory a dvě cibule, oboje najdete relativně snadno. Tady není možné se zatoulat a ztratit. Poslední ingrediencí je vajíčko. Ještě že jste si vzpomněli, že máte kousek odtud malou ohrádku a v ní dvě veselé a vypasené slepice. Teď už stačí jen připravit baštu.

This Little Piggy

Ale co to? Salát jste si připravili dobře a vše je na svém místě, ale něco je špatně. Salátu něco chybí. Taková smažená slanina by tomu jistě dodala úplně jiný šmak. Ještě že jsou tu naši dva kamarádi, prasátka, která se potulují kolem a vesele chrochtají. Teď si jen vzpomenout, kam jsem po včerejšku položil tu sekeru a brutální poprava nevinných čuníků může začít.

This Little Piggy

Tady asi skončíme. Nechci prozrazovat, co se v This Little Piggy stane dál. Budete mi muset zkrátka věřit, že další vývoj událostí vás dost překvapí. Hra nešetří vtipem a nadsázkou a koneckonců je to to jediné, co může nabídnout. Nebo přesněji to jediné, co chce nabídnout. Třebaže má hezkou a jednoduchou grafiku, ani si jí nevšimnete. Na chyby se také nebudete koukat a těch pět minut času si užijete jen díky všem těm humorům.

Na této stránce najdete i verze pro Mac a Linux.

Na následující video se dívejte jen v případě, kdy si hru ve skutečnosti nechcete zahrát. Jinak vám naprosto zkazí celý zážitek a překvapení.

85 %