Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tlamiczka radí jak na vývoj her

aktualizováno 
Tlamiczka radí jak na vývoj her
Fascinují vás hry a rádi byste si také nějakou vytvořili? Na internetu je celá řada návodů, v českém jazyce je jich ale poskromnu. Proč tedy nezačít sérií článků od Tlamiczky, což je tuzemská herní designerka, tedy žena v oboru opravdu zkušená. Série článků byla vydávána na jejím blogu a neradí přímo technologické postupy a nenabízí fragmenty kódu, spíše je takovým obecným rádcem například co se výběru vývojářského prostředí týče a podobně. Rozhodně zajímavé čtení

1. díl
2. díl
3. díl
4. díl
5. díl

Autor:


Nejčtenější

RoonSehv: NeTerra je po všech stránkách dokonalé dobrodružství

RoonSehv: NeTerra

Jedna z nejslavnějších adventur zdarma? Ne tak docela. RoonSehv je jen kopie Mystu. Ale zato v každém ohledu...

Další z rubriky

Intimate, Infinite je bez kontextu nepochopitelný zážitek

Intimate, Infinite

Divná spleť hádanek a nenavazujících událostí a scén. Bez znalosti krátké novely Jorge Luis Borgese se v této hře...

V [REC] Shutter se vám bude pořád motat hlava. Doslova.

[REC] Shutter

Neobvyklá mechanika strachu v této jinak zajímavé hororové hře způsobuje, že pokud má hrdina strach, obrazovka se...

Hlavní hrdinka Ten Weeks nepoznává ani vlastní rodinu

Ten Weeks

Ztráta vlastní identity je hrozná. V této experimentální adventuře, která vám ukáže, jak děsivá může být psychologická...



Najdete na iDNES.cz