Trisis - stejné znaky k sobě
První handicap hovořící proti této hříčce je její zpracování, na němž si mohli dát autoři daleko více záležet. Uprostřed obrovské herní obrazovky se totiž nachází několik drobných kostiček, což celkově působí prázdně a nezáživně.
Co se samotného principu týče, Trisis je založeno stejně jako desítky dalších logických hříček na jednoduchém posouvání kostičkami. Místo čtvercového pole vyplněného různobarevnými puntíky se dostáváme na herní plochu rozčleněnou do několika úseků, kde v každém je k nalezení nějaká skupinka kostiček. Vaším úkolem bude všechny ty označené nějakou značkou nemilosrdně zlikvidovat. Docílit toho lze jedině tak, že k sobě přišoupnete dva a více stejně označených kousků, které vybuchnou a smetou s sebou zpravidla i okolní, neoznačené kostičky. A právě zde je zakopán pomyslný pes. Tyto bílé neoznačené kousky totiž nezbytně potřebujete k tomu, abyste mohli kostičkami posouvat. Pokud na nějakém místě takovýto objekt není, nebudete moci daným směrem posunout s kostičkou ležící vedle ní. A ony bílé kostičky jsou co se herních levelů týče opravdu dobře napočítány a pokud nebudete skupinky znaků ničit v přesně daném sledu jak to zamýšleli autoři, ocitnete se ve slepé uličce a nezbude vám nic jiného, než začít pěkně od začátku. Pro ještě nadsazenější laťku obtížnosti jsou vámi potřebované pokusy mapovány a co více, na řešení všech levelů máte časový limit, který bude zejména v těch pokročilejších značně limitující a budete muset opravdu rychle přemýšlet, abyste to zvládli.
Celkově je tedy Trisis nadprůměrné dílko, které nepřekvapí ani neurazí. Naštěstí do léty prověřeného konceptu autoři zasadili několik málo netradičních prvků, což je třeba odměnit příslušnou známkou – a sedmička je v této situaci asi nejvhodnější.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 5 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...