Hrdina dnešní hry má poněkud tradiční úkol: Zachránit princeznu ze spárů zlého padoucha. V případě klasické hopsačky by na tom asi nebylo nic divného, ale Trop je zasazen do prostředí, od něhož bychom v první řadě očekávali rychlý úsudek a motivaci v podobě překonávání nejvyššího skóre. Ti bystřejší totiž z obrázků ihned poznali, že se nám tu jaksi zaplétá legendární logický rychlík Tetris. Jak tento netradiční mix dopadl?
Inu, nečekaně dobře. Autoři totiž z obou konceptů použili jen stěžejní prvky a nešli za hranice nemožného, tedy spíše nechtěného. Z Tetrisu tu tak najdeme jen padající kostky charakteristických tvarů, kterými je možno otáčet. Už ale nefunguje vyrovnávání do řad, právě naopak. Kostky je ideální vršit na sebe jednu přes druhou, protože jen tak se vytvoří platformy pro hrdinu, který se po nich skákáním dostává stále výš, aby nakonec narazil na dveře, jež ho posunou blíže k princezně. Volně v prostoru přitom občas narazí na nový život nebo bonusovou hvězdičku, což jsou jakési záchytné body, jimiž byste měli na jinak prázdné obrazovce stavět.
Postupně přibývá i překážek, některé pasáže jsou zataraseny a je potřeba k jejich odstranění použít bomby, jindy je přístup do další části chráněn laserovými paprsky, které lze opět přerušit zahrazením z kostek. Trop si tak sice půjčuje určité prvky z Tetrisu, ale jinak si žije svým vlastním životem. Nepochybně je kladem i to, že hra si zachovává klasický arkádový kabátek, takže má kostičkovanou grafiku a celá vypadá tak nějak retro. Určitě šlo myšlenku zpracovat i jinak, třeba nahánění v podobě vyrovnaných stěn šlo udělat víc tetrisově a celé prostředí se mohlo stylově propadat, ale i tak je Trop zajímavou hopsačkovou jednohubkou, kterou byste měli otestovat.