Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Until Im Gone chytá zpoždění

  12:00aktualizováno  11:41
Until Im Gone chytá zpoždění
Že se datum vydání stanovené na zimu 2006 v případě Until Im Gone jisto jistě nestihne, je již delší dobu jasné. Teprve nyní ale uvádějí autoři vše na pravou míru a přichází s tak trochu radikálním odsunem, který znamená, že se hry nedočkáme dříve než v 3. či 4. čtvrtletí. Zpoždění má podle všeho na triku neustále se zpomalující tempo vývoje, odcházející členové stejně jako nedostatek času a jiných povinností, čímž trpí valná část Faraway Studios.
Takovým malým odškodněním je trojice opravdu skvěle vypadajících obrázků, na jednom z nichž je také postava z Pitfall mountains, která několikrát za hru skříží cestu i hlavnímu hrdinovi, Nathanovi.

Autor:


Nejčtenější

Oolite je bezedná studna vesmírné zábavy ve stylu Elite

Oolite

Vesmír Oolite je téměř nekonečný, stejně jako počet hodin, které v něm můžete prožít. Jen pozor, hra je retro v každým...

RoonSehv: NeTerra je po všech stránkách dokonalé dobrodružství

RoonSehv: NeTerra

Jedna z nejslavnějších adventur zdarma? Ne tak docela. RoonSehv je jen kopie Mystu. Ale zato v každém ohledu...



Další z rubriky

Taktická City of the Shroud má nejpodivnější soubojový systém

City of the Shroud

Taktické strategie nemusejí být nutně klony X-Comu. Prapodivný příběh téhle hry předčí snad jenom sám soubojový systém,...

Hlavní hrdinka Ten Weeks nepoznává ani vlastní rodinu

Ten Weeks

Ztráta vlastní identity je hrozná. V této experimentální adventuře, která vám ukáže, jak děsivá může být psychologická...

V [REC] Shutter se vám bude pořád motat hlava. Doslova.

[REC] Shutter

Neobvyklá mechanika strachu v této jinak zajímavé hororové hře způsobuje, že pokud má hrdina strach, obrazovka se...



Najdete na iDNES.cz