Vinedetta

Vinedetta | foto: Jan Hanáček, Bonusweb.cz

Vinedetta je akční bojovnice a ekologická aktivistka

• 0
Podle akční hry Vinedetta se ekologové mýlí. Příroda se dokáže bránit sama. A dělá to velice originálně pomocí schopnosti přetvářet prostředí továrních hal, pecí, tavíren a naftových věží do ekologičtější podoby plné přírodních barev, tvarů a života.
90

Vinedetta

Výrobce: vinedetta

• velmi pěkná grafika
  • transformace prostředí do ekologičtějšího hávu
  • zábavné souboje a hádanky
  • v podstatě bezchybný, téměř profesionální "produkt"
  • vyšší hardwarové nároky
  • úrovní by mohlo být tak minimálně dvakrát tolik

Vinedetta

Svět ovládla industrializace a Vinedetta, věčná idealistka a bojovnice za práva přírody, se vydává do války. Pomocí svých květinových schopností dokáže přeměnit kovové odpadkové kontejnery na paloučky, tovární komíny na vzrostlé smrky a nepřátelské dělníky na rozkvetlé kopretiny. V této graficky krásné a celkem naivní akční hře z pohledu třetí osoby si užijete spoustu legrace.

Vinedetta

Matka příroda je poražena mohutnými továrnami, gigantickými slévárnami a všudypřítomným rezavějícím plechem. Rozkvetlou jabloň aby v tomto světě jeden pohledal. Příroda má však ještě poslední naději, Vinedettu. Čeká ji ovšem hodně práce. A vás zábavy.

Vinedetta

Zvláštní schopnosti Vinedetty jsou patrné okamžitě. Kudy se pohybuje, tam se chladný beton pod jejíma bosýma nohama proměňuje v zelenou louku plnou květin. Navíc dokáže vystřelovat jakýsi projektil, který po dotyku s jakýmkoliv objektem tento předmět transformuje do „ekologicky přijatelnější podoby“. Když zasáhne kandelábr, změní ho v obří květinu. Když se trefí do trubky, ta se promění v kmen stromu a podobně.

Vinedetta

Samosebou že na tomto principu jsou založeny hádanky ve hře. Třeba plakát lákající do armády můžete změnit v popínavé víno, po kterém se dá šplhat. Visící drát nebo ocelové lano zase proměníte ve šlahoun, na kterém se zhoupnete. Všechno, co chcete v prostředí hry použít, musíte nejprve přeměnit do přírodní podoby. Každá přeměna vám sice sebere kousek energie, ale ta se vám zase postupně vrátí.

Vinedetta

Přeměnit byste měli také nepřátele. Těch je jen málo druhů a nejsou moc nebezpeční, spíš jen otravní. Mnohem nebezpečnější jsou různé skákací úseky, často časově omezené. Například vyskákat na vysokou tavicí pec dříve, než se naplní žhavým kovem, cestou mlátit protivníky a ještě přeměňovat kovové dráty na šlahouny, je opravdu obtížný podnik.

Vinedetta

Vinedetta je celkově skvělá akční hra, navíc poměrně originální a působí profesionálně. Proměňování prostředí je prvek, který nezačne ve zdejší pohledné grafice nudit ani na vteřinu a boje jsou intenzivní a zábavné. Jedinou výhradu můžete mít snad jen k tomu, že Vinedetta má všehovšudy jen čtyři úrovně a pak k občas matoucímu designu úrovní, ale to jsou jen malé vady na přirozené kráse této hry.

90 %

0 %

Doposud hodnotilo 0 čtenářů