Where - hledáme východ
Where
K tomu co by vám nějak výrazně vyrazilo dech, ale rozhodně nebude patřit samotný koncept, který vychází z principů jednoduché bludišťovky. Co tím myslíme myslím netřeba nikomu zdůrazňovat. Před vámi se objevuje bludiště čili jakási síť cestiček, u nichž není jasně znát, kam vlastně vedou. Cestu ven budete hledat i vy v tomto případě, i když vlastně po celou dobu pohybu po virtuálním prostředí nebudete vědět, oč se přesně snažíte. S nějakým příběhem si tvůrci hlavu zrovna nelámali a samotný začátek je dokonce řádně nejasný. Dost dobře totiž před sebe nevidíte a jen pokud se zahledíte opravdu intenzivně, tak můžete kdesi před vámi zahlédnout trochu světlejší kousek, k němuž se vydáte a teprve on vás katapultuje do prvního bludiště.
Proč prvního? To je přeci jasné, bude jich prostě víc, konkrétně se zastavíme na čísle čtyři. Ostatně to že jich je tolik velmi brzy zjistíte poté, co najdete první teleport nebo spíše výtah. Každopádně toto zařízení má za úkol přesouvat vás mezi jednotlivými bludišti a to stisknutím příslušného čísla. Rozhodnutí je tedy jen na vás a při přesunu vás čeká několik zajímavých grafických efektů a k nim se vážící stavění bludiště přímo před vašima očima. Ostatně celkově grafické zpracování bludiště a tyto efekty patří k tomu, co pro Where sbírá potřebné plusové body. Každé bludiště dostalo trochu jiné zabarvení, které navíc tak nějak zvláštně září a hra prostě na pohled vypadá mysticky.
Po stránce hratelnostní ale musíme uznat, že o žádný zázrak rozhodně nejde. Jednoduše budete jen bloudit po bludišti, přesouvat se mezi nimi za pomocí teleportu a pak také se snažit vyluštit onen rébus, který si pro vás tvůrci připravili, a je řešením celého tohoto projektu. Vzhledem k tomu, že k němu dostáváte jen minimum nápovědy, nebude to vůbec snadné. Celkově se tedy Where vyhrabal nad průměrnou laťku a to zejména přispěním slušného technického zpracování.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 17 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...