Diskuze
Jak se vám líbí adventura William Locker?
Děkujeme za pochopení.
Jirka
ještě pár poznámek ohledně hry
No, je to opravdu dobrá adventura, na to, že jste se snažili dostat na soutěž, je vidět. Mohli byste udělat i drobné úpravy. Co se týče dialogů, které jsou doplněny výběrem, co dotyčnému říci. V textech je nejen ta slovenština, ale taky u některých slov chybí písmenka a navíc někde jsou písmenka nebo slova navíc (např. u vikáře William řekne ""To je vš všechno"" jako kdyby se to bál říci nebo koktal :) ). U toho výběru dole jsou menší nedostatky (libovolně vyberu dialog a tak šáhnu vedle a jsem v koncích navždy, např. předčasně ukončím hovor a ten dialog je v tahu a dál se nedostanu :( ), nebo ty postavy, nejen u kapitána je bug, jak jsem se včera zmínil, ale taky u toho sluhy je bug. Nemám nic k tomu, abych mohl přes něj jít dovnitř, což je v pořádku. Bug je v tom, jak projdu bez prokázání přes něj a mám už věci k tomu aby mě pustil. Pravda potom, když projdu po několikáté tak mohu i bez prokázání, ale napoprvně? Uvažte, když v reálu bez prokázání a to ke všemu navíc každou návštěvu se musíme, když je vstup do soukromí střežen hlídačem, sluhou, atd..., a taky pokud je to nutný, prokázat ;) . No je vidět, že jste na tu soutěž neměli dost času, ale proč to neupravovat? Co se týče grafiky. No, nepatrně chodí hlavní hrdina jinak než ve skutečnosti. Ale alespoň chodí. Vedlejší postavy jsou jak přibitý, co je zkusit trochu rozhejbat? Vikář aspoň háže rukama, ikdyž taky je zajímavé, jak mu podám klíč a informace a doktorovi, tak nezmizí na okamžik :) . Správce aspoň otočí hlavu, když s ním navážu rozhovor. Kapitán lehne, když mu podám uspávací kafe :) . Ostatní stojí nebo sedí nehybně. Chtělo by to více animace :) . ;) Místy se mi nezdá, jak hlavní postava z dálky pozná, třeba takový rozbitý zvonek nebo taky že do dané lokace nejde v tu chvíli najednou vstoupit (je dočasně zavřená). Podle mě to není reálný, ale což, hlavně že se dá hrát. Už po několikáté to hraji a zkouším pokaždé jinak zahrát tuto hru. :) Váš dálkový testař :))))JanNDen
díky
Najlepšou odmenou pre autorov je pochvala od hráča. Práve pre takých, ako si ty, sa oplatí robiť hry :))) Díky za pochvalu!Jirka
hudba ve hře
nevím proč se každýmu nelíbí (viz. recenze), ale mě připadá úplně good :) . A taky ta kritika o tom ukradení hudby: není to snad jedno? :)) Vezměme v úvahu, kam ti autoři směřují. Třeba ta v menu se přímo k tématu hodí, at už se jedná o tu reklamu v televizi na becherovku; ta u recepčního přímo od ""růžového pantera"" taky docela hezké, ne? Lidi, vždyť to není vůbec špatný výtvor, tak se uklidněte, prosím. Vždyt zkuste si sami vyrobit něco podobného. A uvidíte, že to není, ale vůbec není jednoduché. :)))Jirka
otázečka :))
Bude nějaké to pokračování? :)) ;)JanNDen
pokračovanie
Veľmi ma teší tvoj záujem :)) ale pokračovanie sa v tomto čase neplánuje. Uvidíme, čo bude v budúcnosti :)Jirka
dodatek
Skvěle jsem se plavil na této hře. :))) Zejména je zajímavá ta diskuse na tom vršku, jak se ti dva kopáči nemohou hnout z místa kvůli animaci. :)))) Ale abych jen neříkal samé plusy, mám i jeden malí nepatrný mínus. Ten mínus je bug v kanclu u policie. Je zajímavé, že když mu podám kávu s práškem na spaní nachvilku lehne na stůl, pak když mu údajně říkám, že mu nesu kávu vstane a lehne znovu a od této chvíle, vážení přátelé, se mnou kdykoliv ve hře mluví jako ze spaní. Velice zajímavé téma. A když už jsem u těch mínusů, je tu ještě jeden, který je v textech. Neříkám, že mi to vadí, jen jsem si říkal, že ten, kdo to psal v češtině musel mít problémy s čestinou, jako takovou. Protože to z menšiny slov na mě mluvilo slovensky. :)))Jirka
hra jde i na starších počítačích
Tak pánové, já nevím, na kterých přesně počítačích jste testovali PC, ale já mám Pentium 1, 166 MHz, 32 MB RAM. A to mi šlapalo skvěle. Jen nevím, jestli o tom víte, tak to tu píši :))))Jan Novák
příjemná hra
Hru">http://www.bonusweb.cz/grafika/smile0.gif'>Hru jsem dohrál , myslím si, že patří k těm zdařilejším. Zakys jsem akorát skoro na začátku u toho drátu na zvonek a pak ještě u senilního Johana.Stanislav Černík
To roamn&JanNDen
Pánové,byl jsem mile překvapen možností nastavit hru na English.Žel bohu,již při intro,kde se text český střídal s anglickým,začal jsem tušiti potíže.;-)..při hře samotné se z toho stala noční můra..Nejsem přez jazyk anglický odborník(ani být nechci,specializace příliš svazuje..:-)),ale natolik se ve zmíněném jazyce orientuji,abych vám do budoucna mohl dát pár rad:
Doslovný překlad v 99.9% není to pravé ořechové....
Pokud něco neumím,svěřím to expertovi-nebo to nedělám vůbec..:-)
Ale jinak byla hra perfektní,tak mne moc nekamenujte..:-DD
roamn
-
Jsem velmi rád, že se vám jinak hra líbila :-)! Kamenovat vás nebudu, protože překlad měl na starosti JanDen :-).Hugo
Pacidlo
Prosim, pomozte: ve 4.dile chci jit na faru, dvere jsou zamcene a nevim, kde vzit pacidlo...roamn
musíš
Jejda :-) já si to už nepamatuju :-)...počkej...zkus na Jelením kopci.Někde by se mělo válet na zemi :-)roamn
Jen pište, pište sem své reakce na hru :-)...
Roamn
Planet Studios X Slavonica, aneb kdo to tedy udělal!?
Abych předešel nějakým spekulacím tak už předem vysvětluji situaci okolo studií... Hru vyrobylo Planet Studios !, tým skládající se v podstatě ze dvou členů- mě (Roman Navrátil) a JanNdena (Jan Cibulka). Po dokončení se však Planet Studios rozpadlo-každý jsme chtěli dělat něčo jiného- já modifikace a Janden free hry. Jan si brzy založil stufio nové a vlastní- Slavonica (já momentálně dělám na jedné modifikaci do HL2) a William Lockra, si samozřejmě zařadil do svého portfolia. Tzn. něco na způsob toho, že ,,autorská práva"" přešla z Planet Studios na Slavonici a můj tým. Doufám že teď už je vám všem složitá a zajímavá historie vzniku této hry o něco jasnějšíJanNDen
Spravne
To ze este stale nevies napisat moj nick ma uz nevzrusuje , ale v podstate je to spravne v podobnej podobe je to aj na strankach Slavonici, takze vetu: ""si samozřejmě zařadil do svého portfolia"" jsem si asi spatne vylozil.The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...
Prodej rodinného domu 142 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 975 000 Kč