Tuto dvojici budete mít neustále pod dohledem a budete zodpovědni za jejich kroky. Ostatně aby také ne, projekt určený do zahraniční soutěže se musel držet tématu kooperace, což se mu povedlo na výbornou. Mezi dvěmi postavami budete neustále přepínat a to jednoduše za stisku mezerníku, přičemž v plnění úkolů bude nutné využít na střídačku speciálních schopností obou postav. Jedna je menší a druhá o velký kus vyšší, což je jen drobnost v celkovém měřítku. Důležitější je, že vyšší postava disponuje také větší silou, kteoru se opře do posunování velkých beden, což její malý kolega nezvládá. Ten dokáže posunout tak akorát bednou dosahující jeho malé velikosti. Na druhou stranu ale dokáže pochodovat i užšími chodbami, vyskočí výše a může se neahct vystřelit svým větším kolegou pro to, aby při skoku získat větší energii. Co se délky skoku týče, v té zrovna neexceluje a tak ostrůvek, který s přehledem překoná jeho parťák si prostě neporadí.
A od toho se již odvíjí celková charakteristika hratelnosti. V té se poměrně nerovnoměrně střídají zásekové momenty a úkoly zcela primitivní, což bych připočítala jako mínusový bodík celému projektu. Daleko povedenější by bylo stupňovat vše postupně, ale co naděláme. Alespoň že se v horní části po několika úvodních misích objevuje nápověda, která občas nakone tím správným směrem.
Celkově je tedy World Drawn By Me hrou, která splnila nároky soutěže a navrch přišla s přitažlivým zpracováním. Celkově ale ničím nenadchne a tak se řadí k nadprůměru. Celkově se ale v konkurenci soutěže dají nají podstatně chutnější kousky, které vám přineseme také v následujících dnech.