World's Dawn

World's Dawn | foto: Jan Hanáček, Bonusweb.cz

World's Dawn je naivní simulátor farmaření

• 0
Nenásilný simulátor života farmáře v nové komunitě World's Dawn je naivní, ale plný originální zábavy a možností. Pokud překousnete fakt, že v něm není žádná akce, budete se skvěle bavit minimálně po dvacet hodin.
80

World's Dawn

Výrobce: Wayward Prophet Interactive

• spousta možností nenásilné zábavy
  • celkem pěkná anime grafika
  • hudba
  • město je dost roztahané a nepřehledné
  • chybí tutoriál, který by vám řekl, co se jak dělá

World's Dawn

Po vzoru slavné konzolové série Harvest Moon je World's Dawn hrou na hrdiny, ale místo sekání hlav saním a kouzlení ničivé magie se váš hrdina zabývá úplně jinými problémy. Vaším úkolem je vést vlastní farmu, vydělávat na živobytí, přátelit se s obyvateli města a spousta dalších, praktických činností. Pokud vás všemožné násilí ve hrách omrzelo, můžete si zkrátit čas třeba dojením krav.

World's Dawn

Malé, idylické městečko s poetickým názvem Sugar Blossom čeká změna. Po dlouhých letech, kdy byla jedna ze zdejších farem opuštěná po smrti bývalé majitelky, se do zdejší komunity přistěhovala nová tvář. A právě tak začíná vaše snažení. Po výběru pohlaví, jména a sexuální orientace (to protože se ve hře můžete i oženit) jste vřele přivítání zdejším starostou a vaše první dny farmářského života mohou začít. No jo, ale kde mám vůbec začít?

World's Dawn

Protože hra kromě velmi dlouhého uvedení do děje neobsahuje v podstatě žádný tutoriál, který by vám řekl, co a jak, je třeba vydat se na průzkum vesnice. Ta je poměrně rozlehlá a plná podivných individuí, jejichž osudy můžete vyslechnout a plněním postranních úkolů i ovlivňovat.

World's Dawn

Je třeba nakoupit nějaké osivo a zasít první pole. Vše má svůj čas a obilí nevyraší za noc a tak vezmete za vděk možností vlastnit a pást různé druhy dobytka, hledat a dolovat minerály, destilovat vlastní pálenku, vařit, péct, rybařit, nebo třeba jen tak plkat s obyvateli a nakonec si s nimi třeba i zahrát fotbal.

World's Dawn

K ruce máte svého věrného psa a nakonec, pokud se o všechno dobře staráte (tím vším je kromě polností myšlen i onen pes a také vy samotní), dožijete se sklizně. Po správné úpravě, jako třeba umletí obilí a tak podobně musíte úrodu prodat, nebo ji nějak jinak zužitkovat. Hra spoléhá na to, že už od začátku budete mít městečko poměrně dobře prozkoumané, protože najít správný obchod, kde sklizeň prodat, je opravdu oříšek.

World's Dawn

World's Dawn je po okraj nabitý materiálem, který vás zabaví na dlouhou dobu. Tedy pokud přijmete fakt, že zde nikdy k ničemu šokujícímu nedojde. Žádná akce, žádní nepřátelé, jen rozmary počasí, věčně usměvaví domorodci a veskrze infantilní a naivní prostředí plné jarní zeleně a veselé nálady. Pokud překousnete i toto, pak vás World's Dawn nepustí dřív než po dvaceti hodinách herního času.

80 %

25 %

Doposud hodnotilo 10 čtenářů