Brána do budoucnosti - jak to bude vypadat v roce 2010?

Co se týče příběhu, ten již byl nastíněn notnou dobu před vydáním, tudíž pouze stručně – ocitáte se v kůži chlapce, kterého potkala smrt snad všech nejbližších. Po smrti matky se dovídá, že i jeho otec je již mrtvý a záhy na to umírá také jeho dědeček. Z dochovaných dopisů a deníku se však dozvídá o tajné bráně, kterou lze cestovat časem. Shodou náhod ji dokonce také najde a opraví. Místo aby se však podíval do minulosti jak zamýšlel ocitne se v roce 2010, kde svět sice vypadá prakticky stejně jako dnes, několik málo změn však jistě zaznamenáte již po několika málo chvílích hraní.
Celý příběh pak zahájíte v blíže neurčeném lese a první, co bude třeba zjistit je přesné místo, kde se ve skutečnosti nacházíte. V této stejně jako nadcházejících prekérních situacích vám pomohou zejména rozhovory s ostatními NPC, jichž mnoho potkávat nebude a to ani ve chvíli, kdy se ocitnete v útrobách takové menší vesničky. Ta nabízí několik možností, kam se podívat, i přes to je však celkově herní svět v bráně do budoucnosti snad až přespříliš chudý. Pochválit pak nelze ani úroveň příběhu a rozhovorů, na nichž je dost citelně znát, že autoři prostě nemají s tvorbou adventur takřka žádné zkušenosti. Nejen že se v textech občas objevují lehké pravopisné chyby. Rozhovory postrádají hlubší myšlenku, díky čemuž vás hra do sebe nevtáhne ani v nejmenším – a je to rozhodně škoda.
Posouzení grafické stránky hry pak nechám zcela na vás – Brána do budoucnosti je klasicky 2D renderovaná, přičemž příliš detailní ani realistický svět si zde rozhodně neužijeme – tudíž by bylo možná podstatně lepší, kdyby autoři zvolili spíše jednoduchou kreslenou 2D grafiku, která by alespoň dle mého názoru působila podstatně úhledněji. Nezbývá než tedy popřát hodně štěstí autorům v další tvorbě a doufat, že jejich příští počin bude působit podstatně profesionálněji.